سفارش تبلیغ
صبا ویژن

2نیای کودکان

فروتنی، زیور دانش است . [امام علی علیه السلام]

از: سپیده حسنی  پنج شنبه 87/3/9  ساعت 3:26 عصر  

آغازیه

سلام من سپیده هستم که از امروز کار خودمو میشروعم(=شروع میکنم)   امیدوارم 2ستان عزیز با نظرات خودشون منو یاری کنن.

 

 

 

ای که با نامت جهان آغاز شد

                                      وبلاگ ما هم به نامت باز شد

                                                                           وبلاگی کز نام تو زیور گرفت

                                                                                                                کار آن از چرخ بالاتر گرفت

 

                                                                      


نظرات شما ()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

آغازیه

فهرست


2070 :کل بازدید
2 :بازدید امروز
0 :بازدید دیروز

اوقات شرعی


حضور و غیاب


یــــاهـو

درباره خودم


2نیای کودکان

لوگوی خودم


2نیای کودکان

اشتراک


 

طراح قالب